Wyobraź sobie idealnego kandydata na stanowisko, na które rekrutujesz. Szablon pomoże Ci:
Określić, co jest dla niego ważne.
Dostosować źródła pozyskiwania, treść ogłoszeń i sposób komunikacji do jego potrzeb.
Stworzyć kilka person dla jednej oferty pracy.
Ten szablon jest uniwersalny. Ułatwi Ci zgromadzenie informacji, które pomogą skutecznie dotrzeć do idealnego kandydata i stworzyć proces rekrutacji, który będzie dla niego atrakcyjny. Powodzenia!
Zajmuję się rekrutacją od 18 lat, od 12 we własnej firmie jako CEO Jobhouse. W Jobhouse wraz z zespołem prowadzimy kilkaset projektów rekrutacyjnych rocznie o łącznej wartości ponad 10 mln złotych. Do tej pory pomogliśmy ponad 15.000 kandydatom i blisko 1000 firm! Rekrutujemy na wszystkie szczeble stanowisk - od szeregowych przez specjalistyczne i managerskie po executive, dla wszystkich branż, np.: finanse, sprzedaż, produkcja, TSL, HR, administracja, marketing, engineering, usługi, obsługa klienta, IT i wiele innych. Działamy w całej Polsce i nie tylko - mamy Klientów m.in. z Niemiec, Austrii, Wielkiej Brytanii, USA, a nawet z Kataru czy Malediwów.
Zdobyłam tytuł Bizneswoman Roku, moja firma 4 Gazele Biznesu i Diamenty Forbesa, a rekruterzy z #JobhouseTeam trzykrotnie tytuł Consultant of the Year i wyróżnienia w konkursie dla najlepszych rekruterów Perły HR. Moja firma jest członkiem Polskiego Forum HR, które zrzesza największe agencje pracy w Polsce. Pracuję jako headhunter z zarządami, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, osobami z pierwszych stron gazet oraz tysiącami osób z całego świata. Rekrutuję m.in. dla takich firm jak Babyliss, Amazon, Airbus, Wizzair czy Mercedes.
Od 7 lat prowadzę coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków”. Sprawdzamy w nim, na ile ludzie czują się szczęśliwi w swoich miejscach pracy, jakie czynniki wpływają na zadowolenie z pracy, na co szczególną uwagę powinni zwrócić pracodawcy, aby przyciągnąć i zatrzymać talenty w swoich organizacjach. To cenne dane dla HR-owców, pracowników i przedsiębiorców, bo pozwalają nam zmieniać rynek pracy na lepsze i budować silną propozycję wartości pracodawców i zmotywowane zespoły.